Brev:
Flaske og vuggestuestart
1. februar 2012
Alder:
8 mdr.
Flaske og vuggestuestart
Hej Helen.
Olivia er nu knap 9 mdr. (12 feb.) (tiden går godt nok hurtigt). Hun starter i vuggestue nu her.
Hun vil pludselig ikke have flasken oppe hos mig inden hun skal sove middagslur og til natten, men vil gerne have den i barnevognen og i sengen. Hvad kan det skyldes??? Jeg synes jo det er så hyggeligt at vi kan sidde og putte og synge mens hun får sin flaske:-)
Og hvad nu når hun starter i vuggestue, der vil de jo ikke have tid til at skulle stå og give hende flasken i barnevognen inden middagslur. I starten vil de gøre det så hun føler sig tryg, men jo ikke i flere uger. Hvad skal de så give hende inden luren, så hendes mave er fyldt op? Sødmælk? Det har hun kun smagt 2 gange indtil videre.
Med venlig hilsen
Charlotte.